مشاور کسب و کار

آیا قصد دارید در کنار فعالیت های اداری خود، کسب و کار آزادی داشته باشید؟ آیا مایلید شرایط کسب و کار خود را بهبود بخشید؟ آیا قصد دارید در یک فعالیت اقتصادی سودآور سرمایه گذاری کنید؟ این وبلاگ تلاش می کند که مشاور امین شما باشد.

مشاور کسب و کار

آیا قصد دارید در کنار فعالیت های اداری خود، کسب و کار آزادی داشته باشید؟ آیا مایلید شرایط کسب و کار خود را بهبود بخشید؟ آیا قصد دارید در یک فعالیت اقتصادی سودآور سرمایه گذاری کنید؟ این وبلاگ تلاش می کند که مشاور امین شما باشد.

خودتان را باور داشته باشید


پرنده ای که روی یک شاخه درخت نشسته است، ترسی از شکسته شدن شاخه درخت ندارد. چرا؟ چون می داند سقوط نمی‌کند. چون به بال‌های خودش اطمینان دارد.


برای موفقیت در کسب و کار بعد از این که هدف‌تان را به درستی انتخاب کردید و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادید. به خودتان اطمینان داشته باشید و محکم و استوار قدم بردارید.

 

مهم نیست که این قرارداد بسته می‌شود یا نه، مهم نیست که این مشتری کالای شما را می‌خرد یا نه، مهم نیست ...، شما موفق خواهید شد، اگر خودتان را باور داشته باشید و به اندازه کافی تلاش کنید.




نظرات 4 + ارسال نظر
مهرسان چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 10:38

من لیسانسم منابع طبیعی اما خب کاری باهاش نمیتونم انجام بدم تصمیم گرفتم دوباره شرو کنم ب درس از اول از پایه
زبانمم خوبه قصدم تقویت اونم هست واسه تدریس
البته هنو تصمیم نگرفتم در کل دارم تحقیق می کنم

ببنید دوست عزیز شما در توصیف خودتان از رشته تحصیلی تان نام بردید و کارهایی که قصد دارید انجام دهید؛ اما اگر من بخواهم به شما در مورد یافتن شغل مورد علاقه تان کمک کنم نیاز دارم که اطلاعات تفصیلی از دانش، مهارت ها و علائق شما داشته باشم.
آیا شما به منابع طبیعی علاقه دارید؟ در صورت مثبت بودن پاسخ این سئوال چرا گمان می کنید که نمی توانید در این رشته فعالیت کنید؟
اگر قرار باشد در یک کتابخانه که هر کتابی در آن یافت می شود کتابی مطالعه کنید به سراغ کدام قفسه می روید؟
به چه ورزشی علاقه دارید؟
به چه هنری علاقه دارید؟
چند ساله هستید؟
آیا تا کنون تجربه کار داشته اید؟ در صورت مثبت بودن پاسخ این سئوال آیا از کار خود احساس رضایت داشته اید؟ آیا هم اکنون هم مشغول کار هستید؟ چرا کار قبلی خود را رها کردید؟
چقدر با کامپیوتر آشنا هستید؟
آیا تا کنون به کار در دنیای مجازی فکر کرده اید؟
کجا ساکن هستید؟ چقدر امکانات آموزشی یا محیط های کار صنعتی یا اداری یا منابع طبیعی در نزدیکی شماست؟

مینوˆ پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 04:35 http://milad321.blogfa.com

در مورد خودم با همه اطمینانی که داشتم,موفقیت حاصل نشده.احتمالا در مراحل هدف گذاری و برنامه ریزی مشکل داشتم.

شاید؛ و امیدوارم در مراحل بعدی زندگی موفق باشید.

خانم اردیبهشتی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 18:29 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
ممنون. توصیه خوبی بود

سلام، خواهش.

مهرسان یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 19:54

سلام من در زمینه پیداکردن شغل مورد علاقم نیاز ب کمک دارم شما کمکم میکنید؟

سلام ؛ در خدمتم. چه کمکی از دستم برمیاد؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.